Saturday, May 8, 2010

"math is fun" exhibition... syok!!!

Assalamualaikum...

Alhamdulillah, syukur sangat-sangat sebab pagi tadi kelas aku dengan semua math students IPG kampus ipoh telah pun berjaya mengadakan pameran alat bantu mengajar dan permain yang berkaitan dengna subjek matematik. bertempat di perkarangan anjung budiman ipgkampus ipoh (bangunan tak siap... hihi), bertemakan "math is fun!" ternyata pameran ini berjaya menarik ramai pengunjung dalam kalangan pelatih ipg dan pelawat dari sekolah.

pameran yang aku kira berjalan dengan lancar itu berjaya atas komitmen dari pelbagai pihak terutamanya dalam kalangan pelatih-pelatih yang terlibat dalam pameran dan pensyarah-pensyarah dari jabatan matematik. tak lupa kepada rakan-rakan unit f3 yang memang banyak bekerja keras untuk sama-sama menjayakan program ni. kalau yang kurang bekerja keras tu lepas ni kita tambahkan usaha ye. apa-apa pun, tahniah!

di kala kesibukan... (betul ke ayat aku ni? hihi...)


orang tanya kita jawab...


besarkan port kami?


tangkap gambar bersama-sama teaching aids


sebelum orang cuba baik cuba dulu...


teaching aids kami...


senior-senior yang stailo...


semua dengar ye... aku nak bagi penerangan ni. (lawatan timbalan pengarah)


hati-hati main dart tu...


saat-saat tiada saat (lagi aku merepek)


posing... snap!!


apa yang dapat aku simpulkan di sini ialah, sebarang aktiviti atau program itu akan berlangsung dengan jayanya kalau mendapat kerjasama yang erat dari semua pihak. seperti kata-kata dalam kartun wonderpet tu "apa yang penting? kerjasama!". so keep it up with the great job! well done... lepas ni kalau ada apa-apa lagi program jangan risau, jangan takut, kita adalah 1 yang ramai... (ish... apa aku merepek ni... ;p)

No comments:

Post a Comment