Tuesday, May 18, 2010

terbaik!!!

Assalamualaikum...


bersempena peperiksaan yang dah semakin hampir ni, aku nak ucapkan goodlucklah kat kawan-kawan semua. bittaufiq wannajah!

minta maaf itu mesti, kepada sesiapa yang pernah terluka atau terguris hati ke, tak pun marah kat aku ke minta maaflah ye, mana tahu kita ni insan yang lemah kadang-kadang terbuat salah kat orang kan.

kepada kawan-kawan yang sentiasa bersama-sama aku, memang aku ni suka kacau korang, sebenarnya semua tu gurauan je, harap tak ada yang terasa, memang kadang-kadang over tapi nak buat macam mana, akulah aku.

semoga kita semua bolehlah jawab soalan periksa nanti ye. baca apa yang patut, kalau agak-agak ada soalan spot ke bolehlah hulur-hulur kat kawan ni... sharing is caring... huhu~ apa-apa pun jangan terlampau bergantung kepada spot takut tak keluar, tak pasal-pasal ada yang keluar dewan exam menangis.

"Mereka yang berjaya bukanlah mereka yang gagal dalam mencuba, bukan juga mereka yang sering gagal tetapi mereka yang tidak pernah gagal mencuba dan terus mencuba sehingga kejayaan yang dikecapi."


akhir kata dari aku, selamat menjawab soalan periksa, ada usaha insyaallah berjaya...

No comments:

Post a Comment