Tuesday, June 22, 2010

melaka trip - day 3

Assalamualaikum...

akhirnya dapat juga aku update blog hari ni. sekadar nak habiskan apa yang belum habis. trip melaka aku bersambung pada hari yang ketiga. pagi tu kami habiskan masa kat hotel je sebelum check out. jadi dalam pukul 12 baru keluar dari hotel.

hari ni kami ingat nak shopping barang-barang melaka tapi sebelum pergi ke tempat shopping kami pergi ke satu tempat ni orang panggil perigi hang li poh. punyalah susah nak cari tempat ni. tapi akhirnya kami jumpa juga, terima kasihlah kepada sign board.


snap gambar sikit...


sebenarnya tak ada apa pun kat tempat tu tapi alang-alang dah pergi tangkaplah juga gambar. hihi... ok tempat seterusnya yang kami pergi nak shopping ialah di dataran pahlawan. kat situ ada satu bahagian memang khas untuk peniaga-peniaga kraftangan dan cenderamata.

habis beli oleh-oleh kami pun meneruskan perjalanan ke salah sebuah shopping mall terbesar di asia tenggara (menurut yang kawan cakaplah.. betul ke tak aku tak pasti). jalan-jalan kejap lepas baru balik.. maka dengan itu berakhirlah percutian kami di melaka. memang seronok... ;p

No comments:

Post a Comment