Tuesday, November 30, 2010

barca menang bergaya!

Assalamualaikum...

perlawanan bolasepak liga sepanyol pagi tadi antara barcelona dan real madrid memperlihatkan kemenangan bergaya barcelona dengan gol 5-0. rasa puas hati jugaklah sebab pasukan favourite aku kalahkan real madrid. haha...


ihsan google
permainan yang berlangsung selama 95 minit  itu memperlihatkan 12 kad kuning dilayangkan manakala 1 kad merah diberikan kepada sergio ramos pada minit-minit akhir perlawanan akibat kad kuning kedua.

gol-gol disumbangkan oleh xavi ('10), pedro ('18), david villa ('55, '58) dan pemain gantian, suarez ('90). keseluruhan permainan banyak dikuasai oleh barcelona berbanding real madrid.

sebenarnya aku tak tengok pun perlawanan ni. tengok highlight di soccernet je. rakan aku ada jugak ajak tengok perlawanan pagi  tadi tapi ada ke patut ajak aku tengok bola tapi dia kat shah alam. haha.. tergelak sendiri aku dibuatnya.

apa-apa pun aku boleh tengok balik gol-gol perlawanan di internet. zaman sekarang kan canggih. taklah rugi sangat kalau terlepas satu-satu perlawanan tu. ok celoteh pagi~

No comments:

Post a Comment