Sunday, November 28, 2010

i'm proud to be a muslim =)

Assalamualaikum...

kepada kawan-kawan semua, tak salah rasanya kalau aku curi masa korang 7 minit sambil berblogwalk, blogjog dan sebagainya untuk menghayati video yang aku nak tunjukkan ni.


kadang-kadang kita tak sedar pun betapa betuahnya kita dilahirkan sebagai seorang muslim. bila tengok video ni sedikit sebanyak dapat menyedarkan kita. sepatutnya kita bersyukur kerana peroleh hidayah Allah sejak kita mula mengenal dunia. sama-samalah kita berdoa agar Allah sentiasa memberi rahmat dan hidayah kepada kita.

mungkin ada sesetengah rakan yang dah pernah tengok video ni. saja aku kongsi kat blog aku ni sekadar ingin menyatakan betapa bersyukurnya aku menjadi seorang muslim =)

11 comments:

  1. salam...
    sob...sob...
    menyentuh kalbu...
    :b:
    :t:

    ReplyDelete
  2. islam yang dapat harganya percuma. sebab tu tidak dihargai

    ReplyDelete
  3. @M. Fakhai MD hurm.. aku tgk bnyk kali pun tersentuh.. jd peringatan..

    ReplyDelete
  4. @Jey Yusuff mntk jaohla... apa2 pun still kne bersyukur kn.

    ReplyDelete
  5. 1st time aku tgk video nih ms acab post kt fb..meremang bulu roma gk kot bile tgk..tsentuh abes..huhu

    ReplyDelete
  6. kita harus mennsyukuri nikmat Islam ..ada yang tolak Islam...dan x mau guna hukum Islam..lagi teruk ye...

    ReplyDelete
  7. @Abu Luqman tu la psl.. islamnya hnya pd nama.. pd doa diawal mjls dan kpntngn msg2.. sedangkn islam bersifat syumul..

    ReplyDelete
  8. trimas untuk tatapan vdeo ni..
    yeah! da clear..
    singgah cni balik:)

    ReplyDelete