Monday, December 13, 2010

award daripada cik fiqah...

Assalamualaikum...

hari gatal tangan aku nak buat entri banyak-banyak. baiklah entri kali ni merupakan award untuk follower cik fiqah.


tak ada apa sangat nak cakap cuma jutaan terima kasih kepada cik fiqah sebab sudi buat banner hensem ni bagi kat rakan-rakan semua.

betul jugak cik fiqah cakap. tanpa follower siapalah kita sebagai blogger kan? so jom ramai-ramai support cik fiqah kita ni. ramai-ramai serbu blog comel dia. hehe...



nota penulis: aku nak buat gak tapi tengah malas-malasan ni. nanti-nantilah. hehe...

4 comments:

  1. huhu..thanx a lot sudi amik award yg x seberapa nie..siap wat n3 n promote bLog fiqah ag..thanx a lot ehh..(^.^)

    ReplyDelete
  2. @Fiqah Alias same2.. hehe. tlg mnolong amalan mulia kn.. hee

    ReplyDelete
  3. heehehe lama ta lawat anda. wahh dpt award lagi! :)

    ReplyDelete
  4. @cik barakah time ksh sudi sggh blog sy yg xde ape sgt ni.. hehe

    ReplyDelete