Tuesday, December 7, 2010

destinasi hari ini: seremban~

Assalamualaikum...

hari ini aku bangun awal dan update blog sebab kemungkinan lepas ni aku tak berkesempatan untuk online sehingga esok malam. semangat betul aku kan? nak buat macam mana, target satu hari satu entri sepanjang cuti sekolah ni.

hari ni aku akan ke seremban menghantar kakak yang telah seminggu berada di kampung. mak aku cakap nak gerak awal dan singgah di rumah kakak sulung aku di meru, klang. katanya beliau nak join kami ke seremban sebab nak bawak anaknya mandi-manda di port dickson.

semoga perjalanan aku  sepanjang hari ini dan esok sentiasa berada dalam keadaan yang selamat dan lancar. kalau rakan-rakan ada melawat blog ni, sudi-sudilah tinggalkan link kat menu 'link x-change' tu.

sambil-sambil tu aku nak promote blog baru aku yang masih lagi kosong tu. kalau sudi jadilah follower aku ye. bagi aku kickstart untuk lebih berkarya (ayat tak boleh blah). apa-apa pun selamat bercuti dan ceria-ceria selalu!

6 comments:

  1. salama maal hijrh...ari Abu Luqman tak kemana..sbb kat kampung ni ada kenduri..

    ReplyDelete
  2. @Abu Luqman yeke.. tu la kalau ikutkn sini pun ada tp dh siap2 pegi semalam.. klu x mmg x bole ke mana cuti2 ni..

    ReplyDelete
  3. selamat bercuti en.yudin..hobin jang hobin~ececeh tetibe lak..huhu

    ReplyDelete
  4. salam ziarah, pertama kali di sini

    ReplyDelete