Sunday, December 5, 2010

entri pagi pembuka rezeki..

Assalamualaikum...

pagi ni aku bangun agak lewat. biasalah kes sambung tidur lepas subuh. rasa penat ya amat semalam dari petang sampai ke malam kenduri. malam pulak tidur lewat bahana berfacebook.

jadi pagi ni kira qada' balik la. hehe... hari ni nak pergi kenduri lagi. tapi hari ni aku keseorangan. mungkin pergi kenduri solo je. nak ajak member dia tak jadi pulak. orang dah jemput takkan tak datang ye dak?

masa ni la mula berangan nak bawak bini sendiri pergi kenduri. ekeke... ahh... mengarut semua tu. baik aku siap-siap pergi kenduri.

4 comments:

  1. betol tue..orang jemput,wajib hukum untk hadirkan dri

    ReplyDelete
  2. @gaung yup... tp org skrg ni ringan2kn bnde ni.. Alhamdulillah selamat 2 buah rumah.. :l:

    ReplyDelete