Monday, December 13, 2010

imaginasi basi: blog kedua aku... huhu~

Assalamualaikum...

niat nak buat blog baru ni memang dah lama ada. tapi musim-musim cuti ni baru terasa nak buat. jadi dengan ini, secara rasminya aku nak membuka blog aku untuk tatapan umum. nama blog baru aku ialah IMAGINASI BASI. jangan tanya kenapa aku letak nama macam tu sebab aku pun tak tahu. hoho~

sebenarnya beberapa hari lepas aku dah pun letakkan link blog baru aku kat blog ni. kalau korang perasan kat menu bar hujung sekali belah kanan. kalau ada yang perasan baguslah, dan ada juga yang dah jadi follower aku walaupun aku baru ada 1 entri. terharu jap...

sedikit tentang blog baru aku ni, merupakan blog untuk aku melepaskan gian melukis sebab aku ni agak minatlah melukis dan menconteng.



sekarang blog aku dah ada 9 entri. lepas ni mungkin banyak lagi. aku tak berharap banyak sangat kat blog ni sebab ianya baru. tapi sokongan korang semua amat penting untuk aku terus berkarya... yeah!

4 comments:

  1. waaaaaaaaa......taniah sebab da ada blog yang kedua..taniah & teruskan usaha untuk melukis dan menconteng 2...

    **psssttt = nnti lukis muke mimi yang comel nie ye...hehehe...**

    ape2 pun taniah ye...(^_^*)

    ReplyDelete
  2. @Nur Shamimi Jamudin hehe... tq mimi... sj je wt blog baru sbb nk skalikn cm x proper je.. lgpon bkn sll dpt idea nk lukis2 ni.. btw thanks yah!

    ReplyDelete
  3. @LiLyblog baru aku ade kt menu bar atas tu.. blah kanan last skali.. imaginasi basi=)

    ReplyDelete