Thursday, January 27, 2011

secara teorinya silibus kita dah habis. sekian...

Assalamualaikum...

habis je kelas en. muaz tadi tiba-tiba beliau berkata...

"dengan ini silibus kita untuk subjek penyelidikan tindakan semester ni dah pun habis" (lebih kurang macam tu la ayat dia)

masalahnya aku berfikir kejap... aku belajar apa semester ni? salin nota tengok-tengok muka doreamon, muka mengantuk, lukis-lukis, mengelamun kejap, kejap fokus kejap tak, tiba-tiba kuliah dah tamat kuliah.

memang dalam tempoh sebulan ni dalam kepala aku asyik cerita penyelidikan tindakan dan bimbingan kaunseling je. hari-hari subjek yang sama kot.

baiklah, tak nak cerita banyak. Alhamdulillah silibus dah habis. lepas ni bolehlah baca-baca balik nota yang  aku 'salin' tu kalau nak refresh memori tu balik.

sekarang fokus aku bertukar kepada praktikum dan proposal penyelidikan tindakan yang bakal memporak-perandakan hidup aku dalam tempoh 3 bulan akan datang bermula minggu depan (ayat tak boleh bla...).

praktikum di sk bota kanan, parit. subjek yang akan diajar matematik dan bahasa inggeris. dua-dua subjek yang agak mencabar. ingat nak lari dari bahasa inggeris tapi tak boleh jugak. tak apa aku terima cabaran ini!

baiklah, harapan aku agar segalanya dipermudahkan olehNya. buat yang terbaik en.yudin!

4 comments: