Saturday, May 7, 2011

hoki...

Assalamualaikum...

minggu ni penat betul dengan hoki. petang-petang turun padang bermain, buat padang dan malamnya tengok perlawanan hoki sultan azlan shah cup di stadium hoki sultan azlan shah, ipoh. hari ini pula ada perlawanan persahabatan dengan ipg kampus kota bharu.

terasa macam dah veteran pulak bila cerita pasal hoki dan ipg ni. maklumlah aku ni dah tahun last tapi masih giat dengan permainan hoki ini. orang kata kuda tua, lari pun dah tak larat (bajet je...). teringat balik zaman aku mula-mula menceburi permainan hoki ni... semua bermula di ipg.

nak kata main tu power tipu sangatlah. tapi sejak mula bermain hoki minat tu mula timbul. orang cakap geng-geng hoki ipg. haha... lawak je.. kalau turun padang tu memang nampaklah gaya pemain hoki tapi bila tengok cara main... hmmm.... no komen.. hehe.

tapi aku tengok budak-budak junior tak ada yang nak main hoki. sebab tu kalau ada friendly kuda-kuda tua ni yang dipanggil. huhu... bukanlah tak boleh tapi aku teringinlah jugak nak tengok perkembangan permainan hoki kat ipg aku ni.

dimana junior? cepat-cepat turun padang jom kita main hoki... jangan malu-malu dengan abang senior sebab kita semua sama je. peace~

No comments:

Post a Comment