Thursday, April 1, 2010

hujan yang tak turun...

Assalamualaikum...

praktikum hari ke-9:

kelas berjalan seperti biasa. hari ni PnP aku berjalan lancar. seronoknya kalau kelas hari2 macam ni. aku dapat merasakan sebahagian besar murid2 dalam kelas faham dengan pengajaran aku dan berdasarkan latihan yang diberi , kebanyakan mereka boleh menjawab dengan betul. bagus! lagi satu, hari ni mereka dengar cakap pulak, memang amanlah dunia.

petang seperti biasa ada sukan tara untuk acara padang yang tak dapat dihabiskan pada hari2 sebelumnya akibat hujan. dapatlah juga membantu guru menghabiskan acara lompat tinggi. sedikit gambar yang sempat aku tangkap sepanjang minggu ni (sukan tara).


alhamdulillah, buat kali pertama dalam minggu ni aku balik dari sekolah tanpa dibasahi hujan. kalau tidak mesti balik kena hujan. oleh sebab tak hujan aku menyempatkan diri untuk ke ipoh parade untuk mencari buku di novel hut, sambil2 tu dapatlah membeli barang2 untuk praktikum.

penat... tapi tak apalah. hehe...

No comments:

Post a Comment