Friday, May 21, 2010

kadang-kadang aku minat ni...

Assalamualaikum...

Alhamdulillah, dalam ahli keluarga aku hampir semua adik beradik aku ada bakat melukis. sama ada bakat itu dominan atau setakat suka-suka ja. dengan bakat yang aku ada ni lah aku juga dapat menyumbang sedikit sebanyak kat majalah surau.

bakat seni aku taklah dominan, tetapi kalau sekadar hendak menyumbang karya atau lukisan sikit-sikit tu bolehlah. bawah ni ada beberapa buah komik pendek yang dah aku buat. enjoy k!

komik untuk hari ibu... simple je.

komik ni pula berkaitan dengan azam baru.


kebanyakan komik yang aku buat hanya bersifat santai. tapi kalau nak tahu memang susahlah nak cari idea buat komik ni. lukis bolehlah tapi kalau bab pengisian komik memang selalunya aku kantoi. sekarang tengah berjinak-jinak melukis potret, kalau siapa-siapa ada dengar pasal bengkel melukis potret bolehlah share dengan aku ye.

ni aku nak promote sikit blog abang aku yang juga aku kira pakar dalam bab melukis dan photo manipulation. baru-baru ni abang aku ada join pameran seni kat kl dan dalam masa yang sama dia dijemput oleh MHI (malaysia hari ini) untuk ditemu ramah. kalau korang ada masa bolehlah singgah ye, tapi perangai abang aku ni pelik-pelik sikit. biasalah orang seni... huhu.

http://intipatiseni.blogspot.com/ kalau siapa-siapa teringin nak buat banner kahwin ke, abang aku boleh setting gak. pendek kata semua yang berkaitanlah. tak pun tanya ja dia direct.

2 comments:

  1. kagom la ngan abg ko wak..ko bile lak nk masuk mhi?hehe

    ReplyDelete
  2. hehe... aku pun kagum gk pe... aku xyh msk tv kot... tp klu mhi nk jmpot ape slhnye...

    ReplyDelete