Monday, June 14, 2010

majlis perkahwinan sepupu

Assalamualaikum...

pada hari sabtu lepas, bersamaan 12 jun 2010, telah berlangsungnya majlis perkahwinan sepupu aku nor khafizah bt rusni bersama suaminya rozaidi rosmin di teratak hj rusni yang terletak tidak jauh dari rumah aku (macam baca berita ja.. ;p).

aku selaku sepupu dan anak saudara kepada tuan rumah telah pun bersama-sama bertungkus lumus untuk menjayakan majlis perkahwinan tersebut seminggu sebelum majlis bermula (tolong sikit je... hehe.). Alhamdulillah segalanya berjalan lancar. kat bawah ni ada sedikit gambar sepanjang majlis berlangsung.











harapan aku agar perkahwinan mereka kekal sehingga ke anak cucu. ni juga petanda yang masa aku pula tak lama lagi (berangan nampak. hehe...). maaf tak letak caption kat gambar-gambar kat atas ni. kalau nak tahu tanya ja.

No comments:

Post a Comment