Thursday, June 3, 2010

free palestine!!!

Assalamualaikum...

marah... sedih... kecewa... segala macam perasaan bercampur dalam hati aku bila mengenangkan nasib saudara-saudara se-islam kau di palestin. sebuah negara islam yang sudah lama di tindas oleh yahudi laknatullah.

baru-baru ini di tambah pula dengan kekejaman yahudi yang menyerang kapal bantuan kemanusiaan yang ingin menuju ke gaza. sedar tak? ke masih tak sedar lagi...


kalau ditanya kepada diri sendiri, sejauh mana aku membantu saudara-saudara aku yang di tindas ni? betul ke boikot? lemahnya kita kan...


kalau diarahkan pergi berperang, berani ke? tak sedar ke kalau Allah dah lama nak kan yahudi itu lenyap dari muka bumi ini maka lenyaplah ia, Allah maha berkuasa. tapi kenapa Allah tak buat macam tu?


mungkin dah sampai masanya umat islam bersatu. aku harap rakan-rakan yang masih lagi tak ambil kesah dengan palestin mulai hari ni carilah maklumat, banyak saluran, banyak info mengenai palestin. ambil pengajaran.


bebaskan palestin daripada zionis yang ternyata golongan yang tak pernah redha dengan agama islam. berjuanglah setakat yang termampu...


tingkatkan iman masing-masing. jangan asyik nak mengutuk kekejaman israel sedangkan tangan masih menyuap mereka. jangan marah kalau mereka bunuh saudara kita di palestin jika kita sendiri antara penyumbang besar sistem ketenteraan mereka.

ingatlah, yahudi bukanlah kaum yang kuat tetapi hanya umat islam sahaja yang lemah. ayuh kita bersatu wahai umat islam. yahudi amat takut dengan penyatuan umat islam. insyaAllah... Allahuakbar!

No comments:

Post a Comment