Saturday, June 19, 2010

kembalinya aku...

Assalamualaikum...

setelah lebih kurang 4 hari aku berjauhan dengan lappy ni, dengan ini aku nak isytiharkan mulai hari ni aku nak bergiat aktif balik. haha...

percutian suka-suka di melaka mengimbau kembali kenangan zaman sekolah rendah dulu... "rombongan pergi mana?". "melaka, tengok zoo, taman buaya, mini malaysia, taman rama-rama, kota a'famosa dan perigi hang tuah". seronoknya masa tu...

percutian 3 hari 2 malam ni memang sangat-sangat best sebab jalan dengan kawan-kawan. kalau tengok melaka sekarang memang dah lain sangat dengan zaman aku kecil dulu walaupun kebanyakan memori tu dah hilang (banyak sangat gelak. haha...)

bandaraya melaka


perjalanan sepanjang 3 hari aku kat sana akan aku cerita di post yang akan datang. apa yang aku nak cakap percutian kali ni memang terbaik... hihi... tunggu.......;p

No comments:

Post a Comment