Friday, October 15, 2010

mood: gundah gulana...

Assalamualaikum...

knock! knock! sejak dua menjak ni aku rasa seperti hati aku diketuk-ketuk. ada orang ketuk ke? tak tahulah. bersua tak pernah. bersembang tak pernah. hanya teks sms menjadi penghubung. aku dah lama tak rasa macam ni. sudah cukup bersediakah aku untuk menghadapi semua ni? adakah benar pilihan ini?

tiada harapan melebihi harapan agar Allah memberi aku kekuatan. aku belum cukup kuat untuk memikul tanggungjawab. aku belum cukup layak untuk memegang amanah itu. tapi, semua seperti ada persamaan. kenapa tiap kali mesti ada kaitan? kenapa bulan yang sama? perwatakan yang saling tak tumpah? kalau ini ujian aku harap ianya dipermudahkan.

tiada kecintaan melebihi cinta Allah dan Rasulullah. aku bersyukur kerana dikurniakan ibu bapa yang sentiasa memberi dorongan dan kekuatan kepadaku. teruk mana aku pun InsyaAllah aku pegang ini. ya Allah... kuatlah hambaMu ini.

5 comments:

  1. tahniah wak..
    Gud Luck..

    ReplyDelete
  2. ni yg aku sdey ni... aku post entry lain2 xde org komen... skali je aku letak post yg agak feeling punye ramai nk komen... adeh~

    ReplyDelete