Thursday, November 25, 2010

adakah ini dinamakan ketagihan?

Assalamualaikum wbt...

hari ni merupakan hari yang sangat sunyi buat aku. bukan apa, penat berjalan tempoh hari masih lagi terasa. ditambah pula dengan rasa tak sedap badan, lenguh sana-sini, pening-pening lalat, hidung berair dan bersin di sana-sini (haha.. macam ape je).

tengahari tadi sempat buat entri baru kat blog sebab semangat nak cerita pengalaman jalan-jalan kat kelantan. zohor berhenti sampai petang. petang tu kawan ajak keluar untuk mengedar kat kahwin kawan aku. dalam keadaan tak berapa sihat ni aku on jugaklah. tutuplah jugak laptop tu sekejap.

balik-balik rumah tiba-tiba-tiba mak cakap mata aku merah. tengok cermin betul-betul merah kot. tapi... on laptop buat entri baru membalas tag. sekarang ni pun masih pening-pening lalat. sempat lagi tu buat luahan perasaan kat blog pulak tu.

persoalannya... adakah aku sudah ketagih? hurm~

6 comments:

  1. super senior...
    hihihi...abisla ketagih mnulis blog..
    1 hari leh wat 10 entries kot.
    ngee~

    ReplyDelete
  2. inilah semangat yg bloggers mahukan. hihi. pandemik ni

    ReplyDelete
  3. @Haszwani Yusoff adeh.. tu la psl... mslhnye entri ntah pape je pon.. cm rugi pon ade.. hehe

    ReplyDelete
  4. @Jey Yusuff agaga.. ayat tu.. memang bg smgt kot.. yeah! troskn blogging..

    ReplyDelete
  5. penagih blog yang tegar la ko nie wak..haha~
    patot la cemerlang...hehe

    ReplyDelete
  6. @Izzuddin Akmal haha.. penagih tu... mane cemerlang sangat pun.. saja cuti-cuti ni.. busan kn.. mmg aku bercita2 la nk jd blogger tegar. ekeke..

    ReplyDelete