Wednesday, December 29, 2010

penat wey pindah rumah~

Assalamualaikum...

beberapa hari ni memang hari yang sangat memenatkan buat aku. penat kot... cari rumah, bersihkan rumah, angkut barang, bawak turun barang, susun-susun barang nak bagi kemas dan seangkatan dengannya.

sebab apa? sebab aku pindah rumah barulah. dah tinggal setahun pun nak pindah-pindah. adeh, tensi aku dibuatnya. lepas ni sibuk nak praktikum pulak. huhu~

tapi Alhamdulillah lah sebab rumah yang bakal kami diami ni boleh dikatakan selesa walaupun banyak kekurangan dari segi fasiliti dan kedudukannya. bukan macam rumah lama yang aku kira berada di tengah-tengah antara bandar ipoh dan ipg.

baiklah, tak apa pun yang aku nak harapkan kat rumah baru ni, semoga segalanya berjalan lancar. amin... insyaAllah kalau esok dah settle semua aku balik ke kampung semula. lepas ni balik ipoh teruslah ke rumah baru. hoho~~

10 comments:

  1. @Noor Haszwani Yusoff kami telah dihalau... eceh xdela.. sbb owner umah lame nk jual umah die tu.. cait!

    ReplyDelete
  2. @misz Canthek! duk dkt2 ngn area mktb.. dh xnk duk jao2 dh.. hoho~

    ReplyDelete
  3. @-NanI- hurm.. blom nk ngajo lg.. ade prkatikum.. lg 2 sem abes la.. nk posting s'gor.. bley x? huhu...

    ReplyDelete
  4. wak ang pindah umah???asal?dh g pindah mane dah?umah skali ngn acap ek?

    ReplyDelete
  5. @-NanI- sabah? adeh... jnoh la nk blk kg nti.. huhu

    ReplyDelete
  6. @Sid dah pindah dh.. tuan rumah lame nk jual umah tu. yup duk ngn acap.. dkt sket ngn mktb..

    ReplyDelete