Monday, January 10, 2011

mengapakah?

Assalamualaikum...

makan tak kenyang...

tidur tak lena...

mandi tak basah...

ok bukan semua diatas. aku kalau makan memang banyak cuma tak mahu besar je. bila tidur tak payah ceritalah sebab memang tidur mati. ish3... mandi kalau tak basah bukan mandi la kan?

cuma sindrom aku sekarang ni...

tengok handphone sengih-sengih...

kalau dulu handphone tinggal pun tak apa, tapi sekarang tak keruan kalau handphone tertinggal...

tapi semua ni buat aku gembira sekejap.

bahaya betul. hehe...

mengapakah ini terjadi kepada aku?

34 comments:

  1. aik en yudin.
    tahulah dah dok tnjung..
    xkan nk isi borang msuk hsptal kot..
    hahahah
    mmg bhye

    ReplyDelete
  2. teeettttttttttttttttttttt..(haa pnjg kan)
    hehe
    smga...
    amin...
    :)

    ReplyDelete
  3. @Siti Azlin Iris uiks... mne de... normal k... haha nyebok je cik alin ni.. :l:

    ReplyDelete
  4. hsmte en yudin kne berhati-hati la ng en yudin.
    hahahaha

    ReplyDelete
  5. @Siti Azlin Iriseh nape plak nk hati2? normal kot... kot la.. huhu

    ReplyDelete
  6. bahaya diam yang semakin diundang dalam hidupmu...
    edan kesmarankah??
    hahaha

    ReplyDelete
  7. tengah bercinta sakan la ni....bestnyer....

    elok sangat la ni...jom join contest cinta kat blog Cik Peah..

    "Love to me is ...." or "Cinta bagi saya adalah..." Contest by Cik Peah

    ReplyDelete
  8. waaa...sedang memasuki alam percintaan nie...
    hehe....semoga berbahagia...
    sila jaga kakak comel tu dengan baik ye...
    hehe... ;)

    ReplyDelete
  9. @peah @ pepsxdela sakan... tp agak culture shocked gk la.. hihi

    ReplyDelete
  10. @Nur Shamimi Jamudinadeh... bese2 je mimi... amin... mimi pon kne cpt smbuh ek.. insyaAllah mkcik tu akan dijaga elok2..

    ReplyDelete
  11. sape wak sape wak?? (tetibe excited nk tau) :l: :l:

    ReplyDelete
  12. @LiLyala nti ko tau la.. xcitd plak ek.. he... hee...

    ReplyDelete
  13. sape sape sape sape sape???
    yuyu jgn berahsia dgn i okeh! =P

    ReplyDelete
  14. @PeYralek la rara... nti smpy masa u tau la gk.. ekeke~

    ReplyDelete
  15. OMG ! senior sy sudaa jatuh cinta ka ? hihi
    bese ar tuh . kn da besa ? ki3
    smoge kekal hgga ke jinjang plamin & ke anak cucu
    akhir hayat ! ^_* hoho

    ReplyDelete
  16. @SuE ChAN haha.. mc sue memandai je.. karut je tu.. ekeke

    ReplyDelete