Tuesday, January 25, 2011

oh blog... aku teringat...

Assalamualaikum...

teringat zaman aku mula-mula berblogging dulu. aku rasa zaman blog ni agak baru terutama rakan-rakan di ipg. yela sampai sekarang pun rakan-rakan kelas aku berapa oranglah sangat yang ada blog.

ok, sebab rakan-rakan sendiri tak berapa ramai yang nak ada blog, jadi aku pun sendiri la cari pembaca. ntahlah bagi aku kalau buat blog tak nak orang baca baik tak yah. hurm... tapi itu hak masing-masing kan?

tak kesahlah nak rajin update ke tak. kalau macam aku kepuasan blogging bila kita dapat menulis dan dalam masa yang sama kita baca tulisan orang. situasi menang-menang (ayat skema).

baru-baru ni aku sempat blogwalk jalan-jalan tengok blog rakan-rakan. tak sangka sekarang semua orang nak ada blog. boleh katakan ramailah kawan-kawan kat ipg yang dah ada blog. nice~

pengisian tu ikut masing-masinglah kan. jadi sekarang ni aku dalam proses nak follow siapa saja yang aku pernah lihat di ipg. hehe.. saja nak tambah kenalan ipg untuk menghabiskan sisa-sisa tahun akhir aku di ipg.

meriahlah blog di ipg sekarang ni. seronok bila nak baca sebab semua perkara yang berlaku kebanyakannya berlaku kat sekeliling aku. so senanglah nak imagine.

ok lah. kepada sesiapa yang belum nak ada blog tu anda bila lagi? =)

4 comments: