Saturday, January 8, 2011

pagi hari minggu di tanjung rambutan...

Assalamualaikum...

bila cerita pasal tanjung rambutan mesti orang-orang yang tak pernah pergi tempat ni cakap pasal hospital bahagia. betul tak? jangan tipulah...

rumah sewa aku yang baru memang berada di tanjung rambutan. taman kinta jaya. baru hari ni aku tahu alamat rumah ni. haha...

pagi ni sempat berjalan-jalan di di kawasan taman kinta jaya ni konon-kononnya nak cari sarapan kat kedai seorang makcik. tapi hampa sebab kedai tu tutup. siapa yang mengada-ngada ajak jalan kaki tadi? haha...

pagi-pagi ni memang tenang kalau jalan-jalan ni. orang masih dilamun mimpi. adalah nampak kucing-kucing berlari. kereta dua tiga biji lalu. sejuk bangat sih...

oleh kerana kedai yang dituju tak bukak, jadi kami semua balik dalam keadaan hampa. nak pergi menapak cari makanan tempat lain malas pulak.

jadi, balik rumah panaskan air. cari bekas susu dutch lady aku. layan susu panas pagi-pagi. syok wey... lepas ni bolehlah aku membesar dengan sihat dan cergas. haha...

oklah pagi-pagi dah merapu. kepada yang free hujung minggu ni pandai-pandailah isi masa korang ye. hari ni aku nak ke bota cari rumah sewa untuk praktikum pulak. adeh~

tu je.. selamat berhujung minggu semua...

2 comments:

  1. oh dok kat situ rupanya..
    btw, slmt kembali ke ipg..
    duduk nun jauh dari blok pntdbiran..
    di pinggiran sana
    kita bagai melukut di tepi gantang..
    hehehe..

    ReplyDelete
  2. @Noor Haszwani Yusoff same la.. slmt kembali ke ipg wani! hehe... tau xpe.. nseb bek sebulan je...

    ReplyDelete