Saturday, May 14, 2011

cameron bersama kawan-kawan...

Assalamualaikum...

minggu ni sepatutnya aku balik sebab nak tengok kakak aku konvo. tapi tak jadi sebab aku lupa. huhu... tapi semalam plan dengan kawan-kawan rumah nak jalan-jalan pergi tanah tinggi cameron (cameron highland daa...)

aku, fauzan, malek, anwar dan seorang rakan aku dari ipg kampus islam, afiq turut serta dalam konvoi ni. naik motosikal je. sebab plan nak tangkap gambar, naik motor senang sikit nak bergerak. salute kat afiq sebab sanggup turun ipoh jauh-jauh dari bangi. naik motosikal je kot...

perancangan pukul 8.30 pagi dah bertolak naik tapi macam biasalah kami ni ada je masalahnya. plan 8.30 pagi terpaksa dianjak ke pukul 9.30 pagi. kira ok la jugak tu. huhu... sampai-sampai terus snap gambar. nantilah ada masa aku upload. nak edit dulu.

kali ni kami bukan percutian bajet macam sebelum-sebelum ni sebab kali ni hampir semua tempat kami nak masuk. bee farm, butterfly farm, tempat cactus tu, tengok teh (bharat tea). tahun akhir kan... lepas ni bila entah nak konvoi naik motor dengan kawan-kawan macam ni lagi.

inilah kali pertama jalan-jalan kat cameron dengan hujan lebat selebatnya... inilah kali pertama masuk semua tempat yang sebelum ni kami tengok je... inilah kali pertama balik lewat sambil menggigil satu badan... memang pengalaman yang best.

apa-apa pun terima kasih banyak-banyak kat kawan-kawan yang turut serta menjayakan program jalan-jalan ni termasuklah geng-geng  rumah lain yang kebetulan pergi dan kebetulan balik sama-sama. korang memang sempoi...

No comments:

Post a Comment