Friday, August 5, 2011

kkbi dan puasa

Assalamualaikum...

Alhamdulillah.. selamat sampai kampung. seminggu di IPG kuliah macam biasa. ingatkan dah mula kuliah boleh bertenang sekejap, rupanya dengan AR dan KKBI yang dah sedia menanti.

nasib baik bulan puasa. bolehlah nak isi masa tu dengan buat benda-benda ni. tak adalah tidur je memanjang (ayat nak sedapkan hati).

minggu ni balik kampung. ambil sedikit masa nak buka puasa dengan keluarga. kebetulan minggu ni juga keluarga belah bapak nak buat buka puasa keluarga. memang seronoklah dapat jumpa saudara-mara.




*wah.. ada orang bagi job kat aku suruh jadi photographer tunang. aku mana power lagi.... hoho~

2 comments:

  1. sape bagi job mat tempe ker...heeee

    ReplyDelete
  2. bukan la.. ade la.. ade seorang cikgu kt ipoh...

    ReplyDelete