Thursday, November 19, 2009

Alhamdulillah~~



Assalamualaikum~~

urm... akhirnya habis juga peperiksaan akhir sem ni. penat jugak sepanjang peperiksaan ni berlangsung. aku dah buat yang terbaik. lepas ni redha je la dapat apa pun. kalau kantoi tu kelemahan aku sendiri. gudluck semua!

lepas ni cuti pulak. adeh~ dh tau dh rutin aku kt rumah kalau cuti2 ni. bangun pagi tengok MHI, lepas tu kalau ngantuk tidur. selalunya tak la. tapi yang penting jd BATU la. hehe... tapi feel dapat balik kampung tu yang penting sebenarnya bagi aku. dapat jumpa kawan2 lama.
di kesempatan ni aku nak ucap "happy holiday kat semua rakan2... selamat hari raya aidiladha!"

1 comment:

  1. hepi holiday juge... semoga menjadi pekerja pizza hut berjaya... gaji tu leh share2 1 kelas.. blnje kt johny pon xpe.. kami xkesah..muahahhahaa

    ReplyDelete