Sunday, November 15, 2009

exam! exam! exam!


Assalamualaikum~
dah lama tak post kat blog ni. teringin plak nak post something.
nak cerita apa ek?
ok la nak cerita sikit kehidupan aku beberapa hari ni.
minggu lepas hari2 aku memang dipenuhi dengan buku dan latihan. wah... memang serabutla.
isnin exam EDU, rabu exam math planning and teaching, khamis exam math basic calculus.
paper yg paling memeningkan aku paper math planning and teaching. walaupun macam banyak tak reti jawab, aku keluar dewan periksa dengan tenang je. hahaha! kelakar, tapi memang tu la perasaan masa tu. basic calculus tak payah ceritalah, setiap kali periksa paper math 2 memang kalau x berpeluh tak sah. hehe... doa2 lulus je. aku pun x berharap sangat dengan paper tu. susah... hehe.
untuk periksa kali ni memang banyaklah dapat spot untuk peperiksaan. tapi macam biasalah, tugas aku hanya menyampaikan kepada rakan2 lain. aku bukan rajin sgt jenguk spot tu. tapi apa2 hal terima kasihla kat kawan2 yang sudi memberi spot periksa tu. amat membantu sebenarnya.
ape yang menariknya aku mampu berehat selama 2 hari tanpa laptop. haha~ memang pelik!

No comments:

Post a Comment