Saturday, December 19, 2009

tangisan awal muharam


assalamualaikum...

alangkah sedihnya kalau hari pertama dalam tahun baru ni kita habiskan dengan melanggar perintahNya. ya Allah... Kau ampunilah dosa2 ku. aku hamba yang lemah... aku belum cukup kuat untuk memegang tanggungjawabku sebagai muslim seperti yang Kau inginkan. aku berdoa agar sentiasa diberikan kekuatan untuk menempuh hari2 mendatang dengan tabah dan istiqamah.

kawan2...
tegurlah aku jika aku lupa...
betulkanlah jika aku salah...
maafkanlah jika pernah menyakiti hati...

insyaAllah~ aku akan menerimanya dengan tabah...

cetusan hati agar aku berubah... agar aku tabah... agar aku kuat menempuh dugaan ini... agar aku menjadi lebih berani... berani menyatakan kebenaran... berani berdiri atas dasar syiar Mu ya Allah...

No comments:

Post a Comment