Saturday, February 20, 2010

fun at the peak??


Assalamualaikum~

erm... orang cakap aku ni kuat berjalan. betul ke?
betul rasanya... hehe.

bukan apa, aku ni suka meneroka, suka melihat tempat orang, suka mencari pengalaman baru.
apa caranya? inilah caranya...

pengembaraan bermula

mengejar skyway


sejuk...

member cakap macam kat korea


corkscrew... roller coaster yang mencabar

haa... ni mencabar keberanian aku

haha...



naik bot... tenang~~


seronok...




hehe... macam2 kat london.


flying coaster... jadi superman jap... hehe

dah balik dah...

perjalanan yang menyeronokkan. banyak pengalaman baru yang aku dapat. barulah boleh cerita kat orang lain.

"macam tu rupanya genting highland..."

"owh... macam tu orang2 kat genting"
macam2 ragam orang kat sana...

"tempat solat?"
ada... banyak. orang? tempat tu la paling tenang kalau rasa2 penin sebab ramai orang.

apa2 pun overall banyak pengalaman baru aku dapat. seronok, sedih, kerugian dan lain2.

siapa2 tak pergi lagi aku rasa tak salah pergi genting ni... cuti2 malaysia!

No comments:

Post a Comment