Sunday, June 13, 2010

di sebalik filem avatar...

Assalamualaikum...


antara hobi aku masa cuti ni adalah melayari internet. maklumlah kat rumah dah ada streamyx (belagak... ish3). pagi ni aku ada terbaca blog berkenaan konspirasi freemason dalam filem avatar yang aku sendiri pun tak pernah sedari. persoalannya adakah ianya kebetulan ataupun memang terdapat konspirasi freemason dalam filem tersebut?

jadi aku nak kita semua menilainya sendiri dan jika apa yang dilihat itu ada kebenarannya maka aku nak kita sama-sama sedar ek. oklah tak nak banyak cakap, aku nak ulas pun malas, apa kata kalau anda semua klik je kat link ni untuk maklumat lebih lanjut. banyak juga maklumat kita boleh dapat dari blog ni. "sharing is caring"

*pesanan dalam blog ni : "bukalah mata hati anda"

No comments:

Post a Comment