Sunday, June 6, 2010

perasaan ini...

Assalamualaikum...

perasaan apa? bukan jiwang ok. tiba-tiba aku dapat merasakan jumlah penduduk ipoh semakin lama semakin sedikit sebab sekarang ni waktu cuti dan waktu cuti orang ramai balik kampung. aku masih lagi tersangkut kat bandar baru tambun ni dengan beberapa orang rakan yang lain.

bukan aku saja tak nak balik awal, cuma semalam dan hari ni ada kenduri kahwin rakan sekelas aku kat sini. jadi untuk tak membazir perjalanan dan waktu aku tunggulah dulu kat sini dan tak terus balik.

bila cakap pasal kenduri kahwin ni sebenarnya minggu ni ada 2 lagi jemputan kenduri kahwin yang aku sepatutnya hadir tapi kedua-duanya aku tak pergi. rasa bersalah juga sebenarnya tapi apa boleh buat badan aku ni satu je, kalau boleh kerat 3 mesti aku dah pergi semua kenduri tu.

apa-apa pun tahniahlah aku ucapkan kepada rakan-rakan yang dah mendirikan rumah tangga tu. semoga berbahagia hendaknya dan kekal hingga ke anak cucu. minggu depan kenduri kahwin lagi, minggu berikutnya pun begitu juga sehinggalah habis musim cuti sekolah ini. senang cerita cuti kali ni adalah cuti 'kenduri kahwin'... ;p


RAMAINYA ORANG KAHWIN... HOHO...

No comments:

Post a Comment