Saturday, July 10, 2010

blogspot vs logspot?

Assalamualaikum...

pagi tadi aku sempat blogwalk dan tengok-tengoklah blog orang. sempatlah juga baca konten blog yang orang dah tulis. tiba-tiba aku terbaca satu post seorang rakan pasal alamat url logspot.com.


macam mana nak buat? senang je... alamat blog kita sebagai contoh, halatujuku.blogspot.com kita tukar kepada halatujuku.logspot.com. hanya dengan membuang huruf 'b' anda akan memasuki satu laman web mega bible.


bukan alamat blog aku je, tapi setiap alamat blogger. yela kamu semua! rasa macam nak buang je blog aku ni. tapi apa-apa pun aku harap konten blog kita bukan sekadar cerita aku dan dia sahaja, jiwang-jiwang tak pun mengarut. selitkanlah sekurang-kurangnya ilmu agama dan nasihat-menasihati antara kita. sama-samalah kita jadi insan yang lebih baik.

sedarlah wahai umat islam. sesungguhnya kita telah diserang di pelbagai sudut. sama-samalah kita cari kekuatan kita dalam islam. jangan biarkan kita hanyut dengan keseronokan dan kelalaian dunia yang ternyata mainan semata-mata.

sekian, sekadar berkongsi maklumat.

3 comments:

  1. Bible tipu tu ibarat buku karangan orang gila...

    ReplyDelete
  2. yup... bole gile woo... tgk bole pecaye jgn... sepak baru tau.. haha~

    ReplyDelete
  3. minda kita dah diserang melalui media letronik

    ReplyDelete