Wednesday, July 28, 2010

dah sebulan dah...

Assalamualaikum...

pejam celik pejam celik dah sebulan rupanya aku praktikum kat sk manjoi satu ni. seribu satu macam pengalaman yang dah aku perolehi. seronok, sedih, gembira, takut, resah gelisah, eceh banyak pulak perasaan aku ni. haha...

tapi sepanjang sebulan ni banyak jugaklah aktiviti/event sekolah yang aku dah join antaranya hari kantin, minggu matematik, kem ibadah dan ada terlibat melatih budak-budak yang masuk pertandingan eureka. semuanya tu seronok...;)

bawah ni adalah sikit-sikit gambar aktiviti yang sempat aku tangkap.

bawah ni gambar hari kantin...









minggu matematik... dapat tangkap gambar ni je...





secara amnya aku seronok di sekolah ini. kalau ada masalah apa-apa tu buat-buat tak nampak je pun tak apa. hehe... untuk aktiviti lain banyak yang aku tak dapat nak tangkap. tak larat nak bawak kamera ke sana sini. ;)

2 comments:

  1. bstnye..die jdi..cikgu..mcm nk mlwt skolah..la blik..huhuhu

    fatinmmj

    ReplyDelete
  2. hehe... best la gk... bkl ckgu... blom lg.. bnyk kne blaja lg...

    ReplyDelete