Thursday, July 15, 2010

itu ini begitu begini...

Assalamualaikum...

kalau praktikum sebelum ni aku boleh dikatakan rajinlah jugak update blog aku, tapi baru-baru jadi macam malas sikit sebab sibuk dengan praktikum. seminggu 3 kali observe dan tak termasuk kerja-kerja lain. nasib baik sekolah tu tak suruh aku buat mural. hehe...

apa-apa pun sekarang aku memang dah mula seronok kat skms. cikgu-cikgu semua ok tapi cikgu petang tak berapa nak kenal sebab jarang jumpa. esok aku kena train budak-budak eureka dan malam tu kena tidur kat sekolah pulak untuk kem ibadah.

minggu ni sibuk dengan observe. Alhamdulillah banyak benda aku belajar. minggu depan ada minggu math pulak. memang hari-hari aku kat sekolah bermaknalah. hehe... semoga hari-hari mendatang ni berjalan dengan licin. insyaAllah... sekian~

No comments:

Post a Comment