Monday, October 4, 2010

terasa kesibukan...

Assalamualaikum...

sebenarnya banyak benda nak post kat blog ni tapi isyaAllah ade masa aku update. untuk kali ni niat aku post ni sekadar ingin membuka lembaran baru contengan untuk bulan ni. bukan apa, beberapa minggu lepas balik cuti hari raya ni macam-macam perkara yang berlaku, dengan rumah terbuka, kuliah, assignment, kelas ganti, pilihanraya kampus dan macam-macam lagilah berlaku sampai tak ada masa untuk fokus kat blog ni. cuti sabtu ahad pun rasa macam tak cuti walaupun berhari raya (jalan-jalan). biasalah mind set aku kalau cuti selalunya duduk rumah layan mata (don't try this at home..). tapi memang itulah yang berlaku sepanjang beberapa minggu ni. tapi apa-apa pun kalau ada masa nanti aku akan cuba juga nak post beberapa aktiviti yang telah aku tumpang sekaki sepanjang beberapa minggu ni. tapi dah lapuklah cerita tu. (ada aku kesah?? hehe...) post kali ni saja aku tak nak buat perenggan. biar semua orang pening bila baca. haha... disamping itu ia juga dapat menunjukkan betapa sibuknya aku sampai tak ada masa/malas nak buat perenggan... hehe. apa-apa pun aku nak ucapkan ribuan malah jutaan terima kasih kepada rakan-rakan blogger yang sudi menjenguk blog aku yang tak seberapa ni (ade ke? ntah... hehe) tinggal je link insyaAllah aku akan blogwalk sebab aku suka tengok blog orang. hehe.. kalau blog korang best nanti aku jadi follower... maaflah sebab aku tak berapa berkenan dengan 'i follow u, u follow i balik'. sebab nanti aku jadi follower senyap... sebab aku pun tak kesah kalau orang tak jadi follower aku. kita ada hak masing-masing kan? (tapi kalau ada permintaan kadang-kadang aku tunaikanlah jugak... member bloggers kan...) aku menulis sekadar seronok nak share apa yang aku tau. kalau orang tak nak tahu tu dia punya hal. hehe... ok la sebenarnya nak tulis sikit-sikit je tiba-tiba naik sheikh pulak nak menaip. adioz geng... 

No comments:

Post a Comment