Wednesday, January 5, 2011

update meng'update' blog...

Assalamualaikum...

teringat seawal bermulanya cuti lalu, pernah aku hebohkan kat blog (bajet orang baca. hehe...) yang aku nak jadi blogger tegar sepanjang musim cuti. maklumlah duduk rumah goyang kaki je.

tapi hari ini dan beberapa bulan dan minggu yang akan datang dapat aku lihat sendiri kesibukan dan masa terasa pendek sangat. jadi, tak adalah blogger tegar tu lagi. tak adalah blogger yang suka blogwalk, blogger yang rajin update entri baru, blogger yang suka komen blog orang lain, blogger yang suka join contest dan spread award dan lain-lain lagi.

wah... memang pengalaman yang menarik menjadi blogger tegar sepanjang cuti. segala-galanya aku ceritakan. senang cerita kakau nak tahu kehidupan aku waktu cuti tengk je kat blog. penat kalau nak ceritakan satu-persatu.

hari ni walaupun aku dah kurang berblogging, tapi aku dapat rasa kemahiran aku menaip dan menulis entri sudah semakin pantas. kalau dulu berjam-jam memikirkan entri baru, sekarang cukup sekadar 15 minit fokus. rajin atau tidak je persoalannya.

yang pasti aku tidak lagi punyai banyak masa nak blogwalk baca entri baru kawan-kawan. dengan line internet yang malu-malu kucing tak macam kat kampung dulu, lagi lah malas aku nak online.

apa-apa pun terima kasih kepada blogger-blogger dan kawan-kawan yang sudi baca celoteh aku yang banyak merapu tu. itulah aku... kalau dilihat macam seorang yang pendiam, tapi jangan suruh aku bercakap. kadang-kadang tak boleh berhenti (perasan je...).

baiklah tu je entri hari ni. mood masih lagi blur dan agak cuak dengan kajian tindakan untuk tahun ni. nampak dah bayang-bayang depan laptop buat assignment, assignment kena reject dan macam-macam lagi lah. haha... cikgu punya pasal on je lah!

2 comments:

  1. smg dipermudahkan segalanya spnjg final semester ini dan akan datang..amin..
    all da best..;-)

    ReplyDelete